Dažnai užduodami klausimai

1. Kodėl įsidėjęs prekes į krepšelį negaliu nusipirkti, nes išmeta atgal?

Būtinai išsirinkite dydį ir spalvą.

Įdėmiai užpildykite visus laukelius, pažymėtus raudona žvaigždute. Atkreipkite dėmesį, kad adresą pildyti būtina.

2. Kaip panaudoti nuolaidos kodą?

Kai surinkote prekes į krepšelį, paspauskite "Peržiūrėkite krepšelį",  Paspauskite ant "Panaudoti nuolaidos kodą"

3. Ar galiu susimokėti atsiimant siuntą?

Taip susimokėti atsiimant siuntas paštomatuose ar atvykus kurjeriui galite. Taikomas papildomas išperkamasis mokestis 1,50 euro

4. Kaip galėčiau grąžinti ar pakeisti prekę?

Visi klientai mums reikalingi ir stengiamės išpildyti kiekvieno pageidavimus. Rašykite, visada padėsime. Patogiam grąžinimui į parduotuvę integravome Flipo.lt platformą, tai labai paprasta ir greitai. Daugiau informacijos apie grąžinimus rasite <Grąžinimo sąlygos> arba <Grąžinimas per Flipo>

5. Kaip atsiimti prekes parduotuvės atsiėmimo punkte?

Karantino laikotarpiu fizinė parduotuvė nedirbs, prekes galite atsiimti tik užsisakę prekes mūsų puko.lt el. parduotuvėje ar telefonu +37068207708

Prekių atsiėmimo punkto adresas: PC UNI, Vilniaus 206, Šiauliai ( Siuntą galima pasiimti net neišlipus iš automoibilio )

Kai patvirtinsite užsakymą, gausite el. laišką ar žinutę su išsamesne informacija apie prekių atsiėmimą